welkom alle volgers

maandag 9 januari 2012

lief zo samen

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een paar mensen waar ik diepe bewondering voor heb. Ze zijn al zo lang samen en hebben zoveel gedaan en meegemaakt. Elke keer als ik ze zie groeit mijn bewondering voor hun. Heb hem ingekleurd met distress inkt en gemaakt met de schets van Saturday sketch. Ook probeer ik of hij mee mag doen aan Basic Grey het design papier is nl van Basic Grey  dat heb ik 2 weken geleden gekocht dat is dus nieuw voor mij. Deze digi ook trouwens die is van Mo Manning

6 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind hem keigaaf en die stempel is helemaal te gek.
Groetjes Marianne

Anoniem zei

Deze digi wil ik al heel lang aan gaan schaffen maar er komt nog steeds niets van! Ik vind dat je een geweldige kaart ermee hebt gemaakt!
M'n complimenten!!!!!!!!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Margo zei

Prachtige kaart en wat een leuk verhaal dat erbij hoort !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

wat een leuke, warme kaart
grtjs, martina
x

Donna Mosley zei

Love this gorgeous card, the image is fab. Thank You for joining us at Sketch Saturday.

Donna x

Giò zei

Such a lovely card!!! Fabulous use of Basic Grey papers!!
Thanks a lot for joining us at Basic Grey challenge.
Hugs, Giò