welkom alle volgers

woensdag 4 januari 2012

meer tijd voor mezelf

Heb deze kaart gemaakt met de schets van Cards & things voor Derwents. Derwents  vroeg om een goede voor nemen.
Nu zijn we nogal onstuimig het nieuwe jaar begonnen. En ik heb me voor genomen om meer tijd voor mezelf te nemen. Nu zal dat niet zo 1 2 3 gaan maar ik ben deze week al begonnen alleen maar koffie gedronken en gescrapd. En vooral veel blogs bekeken. En nu krijg ik met geen mogelijkheid mijn kaart gepost bij Card en Things. Heb alles gedaan wat er stond maar het lukt me niet . PECH

5 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ha Gea zie dat je net een berichtje op mijn blog zette. Dank daarvoor. Hoe vaak ik mijn airbrush gebruik vraag je. Eigenlijk te weinig nog. Maar het is wel zo dat als je hem gebruikt hebt, je meerde kaartjes maakt met het apparaat. Ik vind het wel heel leuk om te doen, maar je afdrukje moet er ook wel een beetje geschikt voor zijn vind ik. Maar je kunt er bijvoorbeeld ook witte bloemetjes of kantjes mee in de gewenste kleur brushen. En dat is ook wel erg leuk hoor. Ik hoop dat je wat aan deze reactie hebt. Mocht je overgaan tot aankoop van het apparaat dan wens ik je er in elk geval heel veel plezier mee. Groetjes, Ankie

Marianne zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Marianne

martina's kaartjes zei

misschien lukt het later nog wel weer...
leuke kaart in ieder geval, en wel ja... geniet maar even van jezelf, loop jezelf niet voorbij, lekker 'ME' time !
grtjs, martina
x

Janny's Cards Creations zei

Leuk kaartje geworden. Ik heb wel eens dat ik een kaart voor een challenge maak en dan is de kaart klaar en de challenge gesloten. Ik heb dan niet opgelet wanneer de challenge sloot. Maar misschien kan jij je kaart alsnog posten.
Groetjes en de beste wensen. Janny

arjette zei

Wat een geweldig leuk kaartje zeg!!! En een héél goed voornemen!!
Bedankt voor het meedoen bij het derwent blog!

groetjes Arjette.