welkom alle volgers

dinsdag 24 januari 2012

zooo mooi

Na gister een kaart te hebben gemaakt waar ik niet tevreden over was , ben ik maar weer op nieuw begonnen. Ben al tijden op zoek voor mezelf om een leuke kaart voor alle gelegenheden te maken. Er zijn zoveel mensen ziek om me heen die wel een bloemetje kunnen gebruiken. Maar om te te gaan doen is natuurlijk weer gekheid voor mijn portemonee. Heb bij digi doodleshop een paar leuke bloemen stempels gekocht . Om er kaarten mee te maken. Maar dit schoot zomaar uit mijn mouw gister avond om half 10.
De challenge van http://digidoodleshopsbest.blogspot.com/ een kleur ,bruin blauw > Vandaar deze kleur keuze. Ik ga hem zeker vaker maken en dan in vrolijke kleuren. Hier ben ik zelf erg tevreden over.

7 opmerkingen:

Gea zei

Mooie kaart!
en bedankt voor je reactie op mijn kaart.
De schoenhuis digi is er nog; Make it crafty heeft een nieuwe webwinkel : http://www.makeitcrafty.com/
Dan ga je naar digi's en dan naar little houses, daar staat hij bij.
groetjes Gea

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd denk ik ! mooi
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Gea.

Liefs Riet.

coldwaters2 zei

This is quite beautiful I do love those papers and design the flowers are gorgeous a superb card, thank you for joining our challenge this week at The Digi Doodles Shop.
Hugs
Lorraine x

Stampalicious zei

very cute, thank you for joining our challenge at Digi Doodle Shop Challenges this week, hugs, martina

skylife zei

Really interesting idea to make the flowers look like a real bouquet! Gorgeous card!

Thanks for joining us at Digi Doodle Shop Challenges

KraftyKoolKat zei

Gorgeous. Thank you sharing with us at Digi Doodles Shop Challenges this time and good luck.

Hugs
Cathy
xxxxx