welkom alle volgers

zaterdag 25 februari 2012

creatieve insitations

Deze kaart is gemaakt met de schets van creatieve inspirations .  De digi is van paper shelter en heb hem in gekleurd met derwents. En het papier is van bac grey. Ik heb bewust voor de ze kleur gekozen omdat ik een kaart nodig heb voor een man die depresief is. En ik niks kon bedenken voor deze man. Maar deze zou ik hem wel durven sturen. Ik vind hem leuk maar niet overdreven vrolijk.  gr Gea
Hij doet mee aan de challenge van ;
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/
http://cinspirations.blogspot.com/

6 opmerkingen:

Christine zei

Het is inderdaad een leuk, mooi kaartje Gea! Opsturen dus!!
Liefs
Christine

marion zei

ik vind het een prachtkaartje hoor ! Fijn dat je meedoet bij de challenge van EHI. Liefs, Marion

Jolanda zei

een hele mooie kaart heb je gemaakt Gea! zal zeker gewaardeerd worden!
Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
grtz Jolanda

Margo zei

Wat een schatje !
Liefs
Margo

Jacqueline (Sjakkie) zei

Leuk beterschapskaartje, zo vrolijk! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

NGCARDS zei

A great creation hun! Thanks for playing over at Wednesdays Creative Inspirations Challenge Blog! xxx