welkom alle volgers

zondag 4 maart 2012

Yippie gewonnen bij kenny Kraft

Zat ik van morgen even te bloggen zie ik tot mijn verbazing dat ik gewonnen heb bij Kenney Kraft. Ik had op een blog een hele leuke kaart met een mooie digi gezien . Ik zo lekker impulsief als ik af en toe kan zijn heb onmiddelijk de digi gekocht en ben er mee aan de slag gegaan. Dit alles in een week tijd . En nu ben ik met deze kaart en digi winnaar geworden. Dat is toch een soort van bekroning op je werk?
Ik ben er blij mee. Mag 5 digi's uit zoeken en krijg coodies , dat is nog een verassing wat het is natuurlijk spannend. Haha hoor mijn man het nog zeggen moet je nu al weer achter die pc?
Ja dus. Mijn dag begon  goed in ieder geval.

3 opmerkingen:

Angelique zei

Hartelijk gefeliciteerd.
Erg leuk dat u heeft gewonnen.

Groetjes Angelique

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd! :-)

Eve zei

Leuk voor je Gefeliciteerd!!!!
Gr.Eve