welkom alle volgers

donderdag 17 mei 2012

kinderkaart


Heb de hele morgen zitten frutselen met 2 kaarten de ene ligt nu in de prullemand. Ik wou een kaat maken voor een aantal challenge. Het is deze geworden . Omdat het een kaart voor een kind is heb ik er vlinders en wat blaadjes  op gedaan van Crealies en geen grote bloemen. Omdat het papier al druk genoeg is . De binnen kant heb ik ene vogelhuisje gedaan, dat stond op het design papier van Yvonne creations. Ben er zelf niet helemaal tevreden over. Maa rkan er niet helemaal achter komen wat .Dus als je het ziet zeg het maar.
Heb de digi ingekleurd met copics en de digi is van Karens doodle
Ik laat de kaart mee doen met de volgende challenge;

4 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Gea,
Wat is dit een LIEF kaartje ☺☺☺ met vlinders en blaadjes van Crealies.
Is de swingcard in de prullenbak terecht gekomen? Toch vind ik het SUPER van je dat je mee wil doen aan de challenges van Crealies.
Liefs Wilma.....ook namens het Crealiesteam

Aletta zei

Vind je kaart helemaal leuk, lekker vrolijk van kleur en supersleuke digi van KD erop, helemaal top.

Gezellig dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

* Üla * zei

Wat een mooie en vrolijke kaart, Gea! Mooie kleurtjes en mooi modelletje ook.
Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
Groetjes Ula

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke, vrolijke kaart Gea! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Crealies!
Groetjes, Yvonne