welkom alle volgers

maandag 21 mei 2012

Nieuwe challenge DCZ

Vandaag start  een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra. Het thema is een insect.
Nu gaan we de insekten periode weer tegemoet. Ik compenseer het met een leuke insect.
Ik hou niet van al die wespen en neefjes en dan m,aa rniet te spreken over de mieren . Maar goed dit lieveheersbeestje is van Bugaboo. Ik heb er een kinder kaart van gemaakt omdat we nogal wat verjaardagen tegemoet gaan.
Heb hem ingekleurd met derwents en de stippen heb ik met een glitterpen ingekleurd.
Je ziet het niet op de foto maar ze glimmen een beetje .
Het papier is van Ursus dat is zo mooi dan heb je eigelijk alleen maar papier nodig.
 Ik heb de randen van het papier ruw gemaakt omdat ik dat zelf wel mooi vond.
Ga maar eens kijken op de blog van alle mede desigers er zijn weer prachtige creaties gemaakt met dit onderwerp.
 Dan word het niet zo'n strakke kaart

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zo met die bijpassende lieveheersbeestjes!
Leuke embellishments ook!
Groetjes Jacomijn

Liesbeth zei

Leuk Gea dat we toch totaal verschillende kaartjes hebben gemaakt met dezelfde digi, ik vind je kinderkaart super leuk geworden.
gr. Liesbeth

Marianne zei

Leuk gedaan dit kaartje, ziet er prachtig uit.
liefs, Marianne

Glenda de Heide zei

Hoi Gea,

Superleuke kaart heb je gemaakt.

Veel liefs Glenda