welkom alle volgers

woensdag 13 juni 2012

De Creatieve Zebra nieuwe thema

Ik zag net tot mijn grote schrik dat ik mijn bijdrage voor de Creatieve Zebra nog niet geplaatst had.
De Digi is van Shelly Images, ze zijn ook sponsor van DCZ . Ze hebben hele leuke digi's .Ik zou er zeker eens een kijkje nemen. Net als op de blogs van de andere dt ers . Ik heb mijn digi ingekleurd met derwents. Daar ik nog steeds  het beste mee over weg. Als achter grond heb ik wat net  gedaan . Dat heb een keer bij mijn bloemen winkel gekocht. Omdat ik het wel grappig vind. Het papier is van een blokje Volgens mij is het van Basic grey maar weet het niet helemaal zeker het voorbeeld kartonnetje zat er niet meer op.


2 opmerkingen:

Margo zei

Erg leuke kaart !
Liefs
Margo

Liesbeth zei

Hoi Gea,

Leuke kaart gemaakt hoor.
Ik laat je even weten dat ik ga stoppen als DT bij DCZ, voor meer info mag je me altijd mailen maar ik kan geen mailadres van jou vinden.
gr. liesbeth