welkom alle volgers

donderdag 21 maart 2013

bedankt

Moest een bedank kaartje hebben voor een knul die een  nieuwe schema voor mij heeft gemaakt .
Hij moest het doen voor school, maar hij heeft mij er ook enorm mee geholpen. Heb hem maar niet te vol gepropt want daar houden jongens niet van. Omdat het voor school was moest ik een doel hebben . Nou ja iedereen wil toch in maatje 38 en een super mom zijn? Maat 38 zal wel niet  door gaan maar mijn spieren staan wel strakker op het moment . Voor dit kaartej heb ik de schets van http://sketchyfriday.blogspot.nl/ gebruikt . Ik vind het geheel wel weer goed gelukt

7 opmerkingen:

Sonia zei

Super cute card... thanks for joining us at Sketchy Friday this week... you did awesome with the sketch! ...SK :)

jolanda zei

leuke kaart

Anita Meijer zei

Wat heb je dat superleuk gedaan voor hem als bedankje, ik vind hem prachtig geworden Gea.
Liefs van Anita

Sharla zei

Love this image! Great coloring and paper choices! Thanks for joining us at Sketchy Friday!! :)

Rose zei

what a fun sassy image and i love the trim you used :) Thanks for joining us on Sketchy Friday.

Leeann zei

Perfect sentiment with this image, and I love the papers and lace too. Great card!

Thanks so much for joining us at Sketchy Friday and good luck on the draw!

K Clark zei

love what you did with the sketch! thanks so much for joining us at Sketchy Friday - we have posted up a new sketch for the week and I hope you will be able to join us again - Kimberly DT