welkom alle volgers

zaterdag 15 juni 2013

rustige kaart

Dit is een rustige kaart omdat ik het wel bij de schets vind passen. De schets is van http://sundaysketchandstamp.blogspot.nl/. En vorig jaar heb ik een blok van my mind's Eye gekocht en heb hem niet zoveel gebruikt . Omdat ik niet echt wist wat ik er mee moest. Af en toe een velletje , maar dat schiet niet op als je bedenkt dat je 120 grote vellen papier heb. Ik heb hem gister een paar keer door gebladerd en mezelf op mijn kop gegeven dat het zonde is om er niks mee te doen . En ben er van morgen mee bezig gegaan. Met dit als resultaat.

4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Prachtig kaartje weer Gea.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtige kaart

Cynthia zei

Hij is erg mooi.

Groetjes Cynthia

Berit Synnøve zei

Beautiful card. Love your image, coloring and embellishments.
Thanks for joining Sunday Sketch & Stamp this week.
Hugs Berit