welkom alle volgers

zondag 24 november 2013

Beetje van Wilma en een beetje van mijzelf


Deze kaarten heb ik gemaakt naar aanleiding van een kaart van Wilma. Ik vond hem zo mooi. Maar in mijn enthousiasme kijk ik niet zo goed als ik er mee bezig ben en gaat er vaak iets fout of anders. Maar dat maakt het weer mijn kaart. En terwijl ik door mijn papier voorraad aan het spitten en zoeken was kwam ik ook nog papier van de action tegen waar ik nog nooit iets mee gedaan had. En zie hocus pocus knutsel frutsel we hebben een leuke mannen kaart

2 opmerkingen:

Wilma zei

SUPERSSSS Gea.....heeeeelemaaaal jouw kaartje en MOOI zo met die Decorette, bloemen en blaadjes van Crealies. Zo te zien ben jij ook FAN.
De mannenkaart vind ik ook heel MOOI.....zo wie zo de kleur.
Liefs Wilma ☺☺1

Debby Kuster zei

wat een leuke kaarten vooral de onderste vind ik erg leuk. leuk modelletje

liefs Debby