welkom alle volgers

woensdag 11 december 2013

snelle kaarten

Ik ga nu voor een paar snelle strakke kaarten. Omdat ik het gewoon mooi vind en om op te schieten met mijn kaarten voor kerst.  Deze kaart ging niet zo snel , had nieuw snijmatten voor de criqut gekocht maar de lijm laag is niet zo sterk. waardoor net vlak voor het malletje klaar was het los liet en mijn malletje mislukte . Heb er 4 vellen papier op verknald en daarna het maar vast gezet met tape. Dus toch niet zo snel. Maar als ik eenmaal iets wil en in mijn hoofd heb zal het toch ook moeten lukken? Hoe moeilijk is een eenvoudige kaart. Hij doet mee bij http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/ waar ik overigens wel de vorige challenge heb gewonnen

6 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Zo leuk, deze kaart! Schattige pinguins!

KarinsArtScrap zei

super leuke kaart gave pinquins Gea.

gr karin

rian zei

een super leuk kaartje heb je gemaakt, en als je het gemaakt hebt met een cricut mag je ook je hele blog nog linken , je moet dan een 2tje achter je naam zetten. dit is een regel bij de CCC.
groetjes Rian

Marianne zei

Ziet er beeldschoon uit.
Liefs, Marianne

Anita Meijer zei

Ik vind hem supermooi Gea, mooie kleuren ook, en gelukkig is het uiteindelijk toch nog gelukt, ook al had je het iets sneller in je koppie gedacht.
Liefs van Anita

* Üla * zei

Het is een mooi en lief kerstkaartje geworden, Gea. En het stempeltje zo schattig ook.
Leuk dat je weer meedoet met de uitdaging bij CCC.
Groetjes, Ula